neděle 15. ledna 2012

Australian Open 2012 - přehled zraněných hráčů

chcípáci, zdechliny, simulanti, čajíčci...

Aktualizováno: 15.01.2012 14:54


Blaz Kavcic - zahájil sezónu 2012 prohrou proti Darcisovi v 1. kole turnaje v Chennaí, když v zápase vedl 6:4 5:1, ale sérií 9 prohraných her v řadě mu protekl mezi prsty. Jako bonus si ještě obnovil zranění nohy. "Tohle byl nejhorší start do sezóny všech dob. Měl jsem všechno v hrsti, ale prohrál jsem zápas a vrátila se mi bolest v noze. Turnaj v Sydney vynechám, moje noha není dostatečně v pořádku, abych hrál. Doufám, že budu 100% pro Australian Open."

Juan Monaco - se odhlásil z turnaje v Aucklandu kvůli zraněnému zápěstí. Jeho vyjádření z 13.1.: "Čau všichni! Píšu z Melbourne. Dorazil jsem před pár dny a zatím jde vše skvěle, včera jsem trénoval s Murrayem a dnes začínám den posilovnou a později trénink."

Nadezda Petrova - odehraje na Australian Open první zápas v singlu od listopadového turnaje na Bali. Letos se zúčastnila pouze čtyřhry v Sydney, kde s Kirilenko došly do semifinále.

Sania Mirza - podstoupila v říjnu loňského roku operaci levého kolena a po návratu se představila pouze v Aucklandu, kde v 1. kole singlu nestačila na Vandeweghe a v deblu došla po boku Vesniny do semifinále.

Stephanie Dubois - ukončila nedobrovolně loňskou sezónu už v září kvůli únavové zlomenině nohy. Po návratu odehrála zatím pouze kvalifikaci v Hobartu, kde podlehla v 1. kole Rybárikové ve třech setech.

Kevin Anderson - se odhlásil z turnaje v Brisbane kvůli déletrvajícímu problému s kolenem. "Bohužel jsem se musel odhlásit z Brisbane. Koleno se trochu ozvalo. Doufám, že 2 týdny tréninku/ošetřování v Aucklandu to dají do pořádku." V 1. kole v Aucklandu prohrál s Mannarinem hladce 3:6 3:6.

Grigor Dimitrov - skrečoval v 2. kole kvalifikace v Sydney kvůli únavě. Jednalo se však pouze o krátkodobý problém způsobený rychlým přesunem mezi Perthem a Sydney.

Patricia Mayr-Achleiter - skrečovala v 1. kole v Sydney kvůli dysfunkci žeber.

Aravane Rezai - skrečovala v 1. kole v Sydney kvůli zranění pravého kolena.

Vania King - odstoupila před závěrečným kolem kvalifikace v Sydney kvůli zranění přitahovače stehenního svalu. Ve středu komentovala: "Dnes jsem měla první trénink v Melbourne a noha vypadá dobře!"

Lleyton Hewitt - který se již několik měsíců potýká se zraněním levého palce na noze komentoval svou účast na turnaji v Sydney: "Když jsem den po prvním zápase roku proti Verdascovi nemohl chodit, měl jsem docela obavu, ale je pozitivní, že se to od té doby nezhoršilo. I dnes, po 10 dnech, je to v relativně stejném stavu."

Fabio Fognini - si v 1. kole v Sydney proti Russellovi vyžádal ve druhém setu medical timeout na ošetření chodidla.

Alexandra Wozniak - po prohře v závěrečném kole kvalifikace v Hobartu: "Očividně jsem po mém těle chtěla příliš moc hned po antibiotikách. 6 hodin tenisu během dvou dnů! Dám si teď pár dní oraz, abych se naplno vyléčila z té bronchitidy a mohla být aspoň ze 70 % připravena na Australian Open."

Tommy Haas - odstoupil z turnaje v Brisbane kvůli zranění lýtka. Následně se zúčastnil exhibičního turnaje v Adelaide, kde ve skupině odehrál všechny 3 zápasy a po prvním z nich sdělil: "Jsem rád za to, jak dnes lýtko drželo."

Tomáš Berdych - odstoupil před posledním zápasem ve skupině z exhibičního turnaje v Kooyong kvůli zranění ramene.

Alex Bogomolov - odstoupil z turnaje v Dauhá kvůli zranění pravého kotníku. Při následné cestě do čtvrtfinále v Sydney však již nejevil známky nějakého pokračujícího problému.

Filippo Volandri - skrečoval za stavu 5:6 0:40* v 1. kole turnaje Aucklandu kvůli zranění prstu.

Julia Goerges - skrečovala v 1. kole v Sydney kvůli viróze. K její účasti na Australian Open řekla: "Je možné, že nebudu 100%, ale musím to brát tak, jak to je. Na grandslamu je ze sebe třeba vydat vše."

Jie Zheng - se po vítězství v Aucklandu odhlásila z Hobartu kvůli zranění pravého stehna.

Anna Chakvetadze - skrečovala ve svém prvním turnaji po návratu na kurty v Hobartu kvůli křečím.

Guillermo Garcia-Lopez - se po prohře ve čtvrtfinále singla turnaje v Aucklandu odhlásil z debla kvůli zranění pravého ramene.

Angelique Kerber - si nechávala ve čtvrtfinále v Hobartu proti Cirstee ošetřovat zápěstí, které ji dle jejích slov trápilo i v dalším kole, kde podlehla ve třech setech Barthel. Zároveň však popřela, že by zranění bylo hlavním důvodem, proč ve zmíněném zápase neuspěla.

Florian Mayer - se nakonec odhlásil z Australian Open kvůli zranění třísla, se kterým skrečoval zápas s Istominem v Brisbane.

Sabine Lisicki - skrečovala ve čtvrtfinále v Aucklandu proti Kerber kvůli zranění břišních svalů a následně se odhlásila z turnaje v Sydney. Podle informací z její webové stránky nemá již žádné bolesti a je plně připravena.

Svetlana Kuznetsova - skrečovala v osmifinále v Sydney proti Šafářová kvůli nevolnosti. 14.1. na Twitteru uvedla: "Cítím se lépe."

Gisela Dulko - se kvůli potížím se zády zúčastnila v nové sezóně zatím pouze deblu v Sydney, kde po boku Pennetty vypadla hned v 1. kole.

Bethanie Mattek-Sands - skrečovala po čtyřech gemech v semifinále deblu v Hobartu se zraněným krkem.

Katerina Bondarenko - odehraje v 1. kole proti Vanie King první zápas v singlu od listopadového turnaje v Linci, kde skrečovala se zraněným ramenem. Minulý týden došla v Hobartu do semifinále deblu.

Benoit Paire - je s otazníkem pro start na Australian Open poté, co dohrával čtvrtfinále v Aucklandu se zraněným břišním svalem. "Po zápase to v šatně tak bolelo, že jsem se skoro nemohl hýbat." Vyšetření údajně odhalilo centimetrovou trhlinu.

Milos Raonic - opustil exhibiční turnaj v Kooyong už po první zápase, ve kterém prohrál s Mardy Fishem 1:6 2:6. Podle slov jeho trenéra byly na vině žaludeční problémy a proto se rozhodli, že bude lepší po náročném týdnu na turnaji v Chennaí zvolit odpočinek.

Jo-Wilfried Tsonga - se po vítězství v Dauhá přesunul narychlo do Austrálie na exhibiční turnaj AAMI Kooyong Classic, kde však po prohrách s Melzerem resp. Nishikorim pro únavu odstoupil. Ředitel turnaje uvedl, že se nejednalo o zásadní zdravotní problém, pouze následek rychlého přesunu mezi časovými pásmy.

Maria Sharapova - se odhlásila z Brisbane kvůli pokračující léčbě zraněného kotníku z Tokija z loňského roku, nicméně je připravena na Australian Open. "Cítím se opravdu skvěle, vyléčilo se to velmi dobře. Pouze to trvalo déle než jsem očekávala. Ale teď se cítím dobře."

Serena Williams - odstoupila z turnaje v Brisbane se zraněným kotníkem. "Dnes (13.1.) byl první den, kdy jsem se zkusila na kurtu pohybovat opravdu, opravdu, opravdu naplno a jsem spokojena s tím, jak kotník reagoval. Cítím se velmi dobře."

Kim Clijsters - skrečovala v semifinále v Brisbane se zraněním kyčle. "Je to v pořádku. Den poté jsem ještě pro jistotu podstoupila vyšetření na magnetické rezonanci a ta neukázala žádné poškození. Takže jsem se přesunula do Melbourne a začala normálně naplno trénovat."

Roger Federer- odstoupil z turnaje v Dauhá se zraněním zad. Podle jeho včerejšího vyjádření je připraven se jako vždy poprat o 17. přídavek do jeho sbírky grandslamových úspěchů. “Dnes (12.1.) jsem absolvoval první trénink, kde jsem mohl hrát na 100 %. I včera jsem se cítil dobře. Žádná bolest."

Caroline Wozniacki  - opouštěla turnaj v Sydney se zraněným zápěstím. "Bolest už ustupuje a jsem přesvědčena, že v pondělí to bude 100% v pořádku."

Benjamin Becker  - který vynechal většinu loňské sezóny pro zranění levého lokte uvedl: "Od mého návratu na kurty jsem hrál slušně i přesto, že ještě nejsem 100% fit. Stále cítím lehkou bolest v tom lokti, ale to je proto, že svaly se ještě nestačily naplno zpevnit. Moje levá paže je mnohem tenčí než předtím. Nedávám si teď cíle nijak vysoko. Budu se snažit získat co nejvíc bodů, abych se do konce roku vrátil do TOP100. Nejdůležitější věc je však zůstat zdravý, u doktorů už jsem strávil dost času."

Petra Cetkovská  - se kvůli zranění přitahovače stehenního svalu nezúčastnila prosincové Tenisové extraligy a odhlásila se i z turnajů v Aucklandu a Hobartu.

Andrea Hlaváčková - po výhře v závěrečném kole kvalifikace prozradila, že měla během týdne problém se zády. "Krom toho jsem měla také problémy s dehydratací, tak to možná souviselo spolu. Dnes to bylo však mnohem lepší a myslím, že den odpočinku mi prospěje a bude to ok."

Petra Martic - se odhlásila z turnaje v Brisbane se zraněním pravého zápěstí.

Pauline Parmentier - musela po příjezdu do Melbourne vyhledat lékařskou pomoc kvůli podezření na neštovice. Nakonec se její problémy vysvětlily jako alergie na roztoče. Vyměnila povlečení a nasadila antialergeny.

Flavia Pennetta - skrečovala finále v Aucklandu se zraněnými zády. "Cítila jsem bolest v zádech, tak jsem rozhodla neriskovat nějaký větší problém před blížícím se Australian Open."

Steve Darcis - odstoupil z turnaje v Chennaí se zraněným ramenem.

3 komentáře: