čtvrtek 17. ledna 2013

TIP #16 Australian Open R3 - Radwanska A. - Watson U17 @2.000

OK 6-3 6-1 Průběh zápasu

Watson je hráčka, která nemá žádnou velkou tenisovou zbraň a její síla je hlavně v pohybu a krytí kurtu. S touhle taktikou je úspěšná proti útočnicím, nekonzistentním soupeřkám, ale pokud se postaví proti hráčce, která taky hraje zezadu a dobře brání, tak má mnohem větší obtíže získávat body. Na tenhle problém narazila i v úvodních dvou kolech proti Cadantu a Pervak. Proti Cadantu otáčela z 2-6 1-3 (za 2,5 hodiny), proti Pervak utekla ze tří mečbolů (za 3 hodiny). Oba comebacky vykoupila vyčerpáním, které bylo patrné v zápase proti Pervak i ho přiznala v pozápasovém rozhovoru: "A pak ve druhém setu jsem si říkala, drž se, bojuj. Stav 5-4, měla jsem několik setbolů a byla jsem prostě vyčerpaná. Tak unavená. Myslím, že to bylo kvůli tomu, že jsem byla během zápasu nervózní a prostě jsem vyčerpala všechnu energii." Proti Radwaňské ji čeká opět defenziva, se kterou už se střetla loni. Ve třetím kole Wimbledonu tehdy získala dva gemy a z průběhu toho zápasu je patrné, že do stavu 6-0 3-0 byl servis Watson bez šance, až pak Radwaňská patrně sundala nohu z plynu. Před dnešním zápasem se dá předpokládat velmi podobný scénář, který by měl zápas udržet pod 17 gemů.


Žádné komentáře:

Okomentovat