pátek 8. února 2013

TIP #31 Fed Cup WG R1 - Hantuchova @1.893 vs Jovanovski

OK 7-5 6-2 Průběh zápasu

Srbský fedcupový tým přišel nejprve vinou zranění břišních svalů o Jankovic, tu za pár dní následovala Ivanovic, kterou vyřadilo zraněné rameno a i nový lídr týmu Jovanovski má zdravotní problémy.

V týdnu se vyjádřila: "Bohužel musím říct, že tohle střetnutí nepřichází ve vhodnou chvíli, protože jsem si během Australian Open přivodila nepříjemné zranění zad, které jsem doposud zcela nevyléčila. Okamžitě po návratu z Austrálie jsem podstoupila léčebné terapie v naději, že se dám včas do pořádku, ale s blížícím se víkendem není jisté na kolik procent budu připravena hrát. Pokud se dostaví kýžený výsledek léčebných terapií a trenér řekne, že jsem připravena hrát, udělám maximum pro vítězství."

Dnes dodala "Cítím se trochu lépe a doufám, že budu schopna odehrát dobrý zápas a získat první bod. Uvidíme, zda mě nějak ovlivní, že má příprava na zápas nebyla ideální."

Vedle léčby i trénovala, ale údajně neservírovala, aby šetřila záda.

1 komentář: